Support

De helpende hand wanneer 'het' niet werkt

Storingen zijn vervelend, maar zijn helaas nooit helemaal te voorkomen. Uiteraard doen we ons best ervoor te zorgen dat onze diensten een zo hoog mogelijke beschikbaarheid hebben.

Mocht het toch een keer voorkomen dat een product niet werkt, of zit je met een vraag hoe een dienst in te stellen, dan staan we bij ivin natuurlijk klaar voor onze klanten. We verzoeken je dan ons supportformulier in te vullen, met zoveel mogelijk informatie over het probleem. Dat helpt ons jou zo snel mogelijk helpen.

Ingevulde supportformulieren worden met prioriteit behandeld:

  • Maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00.
  • Voor kritische (platformbrede) storingen hanteren we ruimere openingstijden. Je kunt dan sneller een antwoord van ons verwachten. En meestal ook een oplossing.

Remote support

Als nodig kunnen we met je meekijken en je op afstand helpen. We hebben daar fijne hulpmiddelen voor. Zowel voor Windows als Mac computers.

Meer informatie over remote support vind je hier.

Interesse gekregen?   Een plan bespreken?   Heb je een vraag?  

Neem gewoon contact met ons op.  Bel 0255 540020. We staan je heel graag te woord!