Mailing policy
Duidelijkheid over wanneer we je emailen
Bij ivin overladen we je niet met bergen marketing email. Maar zo nu en dan willen we je wel iets kunnen vertellen over een uitbreiding aan een dienst, een nieuwe dienst of - liever niet - een storing. Hier leggen we je haarfijn uit wat je bij ons kunt verwachten en hoe je jezelf voor diverse onderwerpen kunt uitschrijven.
Vier soorten emails
Persoonlijke emails
Normale emails, gewoon een-op-een tussen ons en jou, heen en weer, zodat we samen bereiken wat we willen: happy zijn :-)
Marketing email
Gerichte emails over onderwerpen, waarvan wij denken dat ze van interesse kunnen zijn voor onze klanten, gebaseerd op de producten en diensten die de klant bij ons afneemt. Deze emails versturen we hooguit 12x per jaar, meestal minder vaak. Klanten kunnen zich voor deze mails afmelden en ontvangen daarna geen marketing mail meer.
Serviceberichten
Gerichte emails aan klanten, over wijzigingen en/of storingen aan producten en diensten die een klant bij ons afneem, of als er bijvoorbeeld een wijziging is aan onze standaard openingstijden. Deze emails versturen we enkel wanneer er iets belangrijks te melden is over een product of dienst of als er iets te melden is over ons bedrijf waarvan we vinden dat de klant het moet weten.
Systeemberichten
Denk aan emails uit systemen zoals onze financiele administratie (facturen), helpdesk, SiteCanvas, Mantis project- en bugtracker of andere systemen waarin je bij ons een account hebt. Ook wachtwoord reset emails vallen onder deze groep emails.
Wie sturen we emails?
Klanten
Wanneer je bij ivin klant wordt, dan verzoeken we je ermee akkoord te gaan dat we je alle vier de soorten emails mogen sturen. Je kunt je altijd uitschrijven voor Marketing emails. Als er binnen een bedrijf, die bij ons klant is, meerdere medewerkers zijn die met onze producten en diensten werken of ermee in aanraking komen, dan zullen wij deze medewerkers Persoonlijke emails, Serviceberichten en Systeemberichten sturen. Deze medewerkers vragen we ook of we ze Marketing emails mogen sturen.
Relaties (van klanten)
Voor sommige klanten werken we samen met andere bureaus, die door de klant gemachtigd worden direct met ons contact op te nemen. Denk aan webdesign bureaus, webdevelopers en andere IT-specialisten. Vaak nemen zij voor onze eindklant het beheer van bepaalde diensten volledig over. Deze relaties ontvangen van ons Persoonlijke emails, Serviceberichten en Systeemberichten.
Uitschrijven van de marketing mails?
Jammer, maar wij begrijpen dat je soms even geen zin hebt in mailings. Onderaan alle emails die uit ons CRM-systeem komen (we gebruiken hiervoor Perfectview) staat een link waarmee je je voorkeuren kunt aangeven voor Marketing mailings. Klik op de link onderaan de mailing en je komt vervolgens op een website uit waar je je kunt uitschrijven voor diverse marketing mailings.
Privacy
Uiteraard zit het goed met de privacy. De emails van een mailing zijn altijd een-op-een tussen het mailingsysteem en jouw email adres. Jij kunt dus in mailings geen email adressen van andere klanten zien, en zij ook niet die van jou. Wil je meer weten over onze privacy policy? Kijk dan hier.
Interesse gekregen? Een plan bespreken? Heb je een vraag?
Neem gewoon contact met ons op. Bel 0255 540020. We staan je heel graag te woord!