Supportformulier

De eerste stap naar de oplossing

Vul onderstaand formulier in om een supportverzoek in te dienen.

Geef zo veel mogelijk informatie over het probleem of de vraag. Bijvoorbeeld:

  • Informatie over het gebruikte systeem,
  • Welke browser je gebruikt,
  • Welke stappen je nam om het probleem te veroorzaken,
  • Welke gegevens je invulde of selecteerde,
  • Welk resultaat je verwachtte en wat het werkelijke resultaat was.

Je kunt ook een screenshot of bijlage bijvoegen (of een zip bestand met meerdere screenshots, bijvoorbeeld in jpg of png formaat.

En test ook of dit probleem zich voordoet op een ander apparaat, browser of vanaf een andere internet verbinding, bijvoorbeeld op je mobiel over 5G in plaats van over WIFI.



Let op - voordat je op de verzendknop drukt:

Zonder een duidelijke beschrijving van wat er niet werkt, kunnen we vrij weinig doen om je te helpen. Het is dus van belang dat je ons helpt jou te helpen. Daarom hierbij enkele tips in de vorm van voorbeelden hoe het niet moet:

 

Voorbeeld:

"De website doet het niet"

Beter was geweest:

"De website doet het soms niet. Ik maak gebruik van Edge op een Windows 10 PC. De layout ziet er soms raar uit, vooral op de contact pagina. Zie de bijgevoegde screenshot. De website werkt overigens wel in Chrome op dezelfde PC."

 

Voorbeeld:

"Mijn e-mail doet het niet"

Beter was geweest:

"Het lukt me niet om e-mail te verzenden via Outlook. Het betreft email adres sales@klant.nl. Ik heb alle instelling nagelopen en zie niet wat ik verkeerd heb ingesteld. Aan het wachtwoord ligt het niet, want die werkt prima in de webmail omgeving."

 

Voorbeeld:

"Het formulier onder het overzicht in mijn web app werkt niet"

Beter was geweest:

"Het formulier onder het overzicht in mijn webapplicatie werkt niet. Invullen gaat prima en ik krijg na invullen een responspagina, maar ik ontvang geen mail van het formulier met de ingevulde velden. Ook niet in spam."

 


Probeer daarom altijd voordat je contact met ons opneemt:

  • Te kijken of het probleem zich ook voordoet op een andere browser, ander apparaat of zelfs vanaf een andere internetverbinding.
  • Zo veel mogelijk details over het probleem op te geven (gebruikt systeem en browser, genomen stappen, ingevulde gegevens en selecties, verwachte resultaat en het werkelijke resultaat).
  • Screenshots bij de melding mee te sturen om het probleem toe te lichten.